E-papír a közigazgatásban

E-papír a közigazgatásban
Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

Kiváltja gyakorlatilag az ügyintézésben az e-mail levelezést, hamarosan már csak ezen a szabályozott, ugyanakkor nyomon követhető csatornán lehet a levelezést folytatni hivatali ügyekben.


Az e-papír használatához az epapir.gov.hu oldalon kell bejelentkezni. Bejelentkezés után a megjelenő űrlapon kiválasztható többek között a Témacsoport, Ügytípus, Címzett, Levél tárgya, stb.

A levelet menet közben bármikor elmenthetjük. A levelet később is lehet folytatni, mert a Mentett piszkozatok menüpont alatt azt megtaláljuk. A levélhez dokumentumot is lehet csatolni.

A levélírás végén lehetőségünk van a küldés előtti ellenőrzésre.

A sikeres feladásról egy Feladási igazolást kapunk személyes Ügyfélkapunk Értesítési tárhelyére. A tárhely a beérkező dokumentumokat, igazolásokat, nyugtákat 30 napig tárolja. Azokat a dokumentumokat, amelyeket hosszabb ideig szeretnénk megőrizni, áttehetjük a Tartóstárba.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések